ZinneD
Aktiv medlem
Jösses vad du går på, har du köpt en bunt aktier eller nåt..?
Jag tycker inte Ztorys app är instabil och har aldrig varit med om att den kraschar eller måste "tvångsavslutas för att ladda ner innehåll". Men det kanske skiljer mellan olika enheter som sagt, jag läser på Nexus 7. Att en tjänsteleverantör behöver kommunicera med sina kunder ser jag som en självklarhet, och inget problem så länge det sköts snyggt.
Går på? Knappast. Bara rak information om hur jag ser på det. Jag har inga aktier, tror inte ens att de är börsnoterade.
Vad det gäller din syn på deras användaravtal och integritetspolicy så får ju det stå för dig, jag personligen tycker att man bör vara väldigt aktsam i dagens läge med denna typen av saker. Du är det kanske inte, jag försöker vara det.
När det gäller utbudet så är inte jag heller särskillt intresserad av skvallerblaskor, men min fru har kanske lite andra preferenser.. Och barnen gillar Bamse ungefär lika mycket som jag gillar Pondus. Annars tycker jag utbudet ser ganska likt ut mellan Ztory och Readly, även om Ztory som sagt kanske har ett lite bredare utbud. Visst har Readly några (inte "många") fototidningar som Ztory saknar, å andra sidan saknar väl Readly t.ex. Proffsfoto, Actionfoto och Cap&Design i dagsläget?
Hursomhelt så anar jag att utbudet kan ändras en del över tiden, och tycker väl att det bara är bra att det finns mer än en tjänst så att det kan bli lite sund konkurres. Uppenbart är det inte svårt för utgivarna att vara anslutna till båda.
Återigen, tidningspreferenserna beror ju på vem man frågar. Jag har bara talat om mig själv, inte om dig eller din fru eller barn.
Utbudet lär som du säger ständigt öka hos båda tjänsteleverantörerna och det är absolut bra med konkurrens...speciellt för kunden.