Annons

Rea på Lensbaby 1.0

Produkter
(logga in för att koppla)

afe

Aktiv medlem
Just nu säljer A&T Phototech ut sina Lensbaby 1.0 för 300:- (+ moms och frakt).

Jag tycker de var lite dyra tidigare, men knappt 500:- kan man ju betala för en leksak :)

Tänkte bara att någon kanske var intresserad.
 
Tack för länken! Det verkar intressant, men tyvärr går det inte att använda deras beställningssystem och jag får ett felmeddelande:

Forbidden
You don't have permission to access /cgi-bin/girogate/esorder.pl on this server.


Kan det bero på någon inställning i min dator eller finns felet hos företagets server?

:: Susanne ::
 
Problemet fixat

Fick svar igår kväll från A&T Phototech att problemet låg hos deras nätleverantör och att det förhoppningsvis skulle ordnas i helgen och i alla fall till måndag.

Jag provade idag för en stund sedan och nu går det bra att beställa via deras hemsida.

:: Susanne ::
 
Jag fick min linsbebis idag (beställde i fredags). Faktiskt en ganska skoj leksak, om än inte helt lättanvänd.

Dessutom ser den kul ut på min 5D, och det känns skönt att verkligen utnyttja kamerans potential.

Som sagt, en knapp femhundring kan den nog vara värd ...
 

Bilagor

  • afe_lensbaby_060206_small.jpg
    afe_lensbaby_060206_small.jpg
    49 KB · Visningar: 274
Jag har haft en Lensbaby ganska länge nu, den är helt klart en favorit.

Jag beställde precis 2.0 versionen med macro kittet som de också hade erbjudande på, känner att jag vill ha lite mer skärpa nu när jag för fullsensor.

Men har ni ingen så skall ni absolut beställa en för 300:- + mons&frakt, det är den värd alla gånger.
 
Min har också kommit och det ska bli roligt att testa den, även om jag bävar lite för att det ska vara svårt att hantera den men med lite övning så borde det väl gå att få fram nå't i alla fall! :eek:)

:: Susanne ::
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.