Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
RC-1 fjärrkontroll
- Trådstartare GoliatTm
- Start datum
AFJ
Aktiv medlem
Står det inte in manualen?
På min 400D sä sätter jag kameran i läget för självutlösare och sedan är det bara att trycka på fjärrkontrollen.
Observera att fjärrkontrollen har en "lås-läge" som du måste avaktivera. Notera också att sändaren bör vara framför kameran eftersom mottagaren sitter på kamerans framsidan (tror den avnänder IR-ljus, inte radiovågor).
Är dock lite osäker på om 10D verkligen är en av de modeller som kan använda denna fjärrkontroll. Om den inte är listad i instruktionsmanualen så är det nog kört...
Mvh
Anders
På min 400D sä sätter jag kameran i läget för självutlösare och sedan är det bara att trycka på fjärrkontrollen.
Observera att fjärrkontrollen har en "lås-läge" som du måste avaktivera. Notera också att sändaren bör vara framför kameran eftersom mottagaren sitter på kamerans framsidan (tror den avnänder IR-ljus, inte radiovågor).
Är dock lite osäker på om 10D verkligen är en av de modeller som kan använda denna fjärrkontroll. Om den inte är listad i instruktionsmanualen så är det nog kört...
Mvh
Anders
GoliatTm
Medlem
Enligt cyberphoto så borde den funka till 10D.. hittar det inte i manualen, fast jag vet att jag en gång sett nått i den om hur man ställer in en fjärrkontroll.. Men det var långt innan jag hade en så jag la det inte på minnet, o nu kan jag inte hitta det igen.. Att ställa den i självutlösarläge o trycka på knappen har jag testat, men utan reaktioner. Tror att jag måste in i menyn i kameran nånstans o "tala om för den" att det finns en fjärrkontroll..