Annons

Ramgrossister eller mängdrabatter?

Produkter
(logga in för att koppla)

lottawe

Aktiv medlem
Har lagt ut offertförfrågan och försökt få mängdrabatt eller bli sponsrad med minst 30st ramar men sen kom jag att tänka på grossister och kanske import..

Kan tänka mig köpa upp ett större parti ändå, men vart finns grossisterna om man vill kontakta dem direkt? Någon som vet? Måste kanske inte nödvändigtvis vara Sverige heller. Billigt, funktionellt och svart är viktigast..

Ribba från Ikea är hittills det billigaste jag hittat men kanske går det att få billigare? (Ikea ger ingen mängdrabatt)

Åh, tusen tack för tips, nu har jag lite att kika på under lunchen:)

Fixade en första omgång svarta Christian, så tidsramen till nästa omgång som inte ska vara svart fast cirkus 30 totalt och i lite olika storlekar då ligger ända fram i början av januari. Tre av dem ska vara betydligt större den gången..
Kanske kan maila dig mer om det?

En handöverfräs (större modellen på 1800 - 2500W) ett par fräsar och någonstans att vara så kan du fixa ramlist i fallande längder och göra helt valfria format för en kostnad av någon krona/löpmeter målade och klara.
Givetvis är detta inget att hålla på med i ett stressat läge men i mellanstunder kan du fixa ramvirke för lång tids fotoproduktion.
En "ledig kväll" fräser du enkelt upp 100 - 150 längdmeter ramlist. Handöverfräs och några enkla profiler att börja med finns också hos Clas Ohlsson.
Us

lottae skrev:
Åh, tusen tack för tips, nu har jag lite att kika på under lunchen:)

Fixade en första omgång svarta Christian, så tidsramen till nästa omgång som inte ska vara svart fast cirkus 30 totalt och i lite olika storlekar då ligger ända fram i början av januari. Tre av dem ska vara betydligt större den gången..
Kanske kan maila dig mer om det?

Ja gör så, så ska vi se vad vi kan trolla fram ;)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar