Annons

Rabattkupong till Fotomässan i november?

Produkter
(logga in för att koppla)

M7_21

Aktiv medlem
Hur får man tag i rabattkuponger till Fotomässan i Stockholm den 26-28 november? Har sökt på flera ställen men inte hittat något.

Hur får man tag i rabattkuponger till Fotomässan i Stockholm den 26-28 november? Har sökt på flera ställen men inte hittat något.

har också sökt , finns nog inga i år . man kan istället förboka och på detta sätt få rabatt. Det har jag gjort
då slipper man också köa.

Tina

OT-varning

Är det bara jag som tycker det är konstigt att behöva betala för att få kika på vad företagen har till salu?

/Peter

Är det bara jag som tycker det är konstigt att behöva betala för att få kika på vad företagen har till salu?

/Peter

Det är ju inte bara därför man går dit , det är ju utställningar ,semenarium och så alla trevliga människor.
För mig är det en riktig energikick i alla fall. Handlar gör man ju men inget måste.

Tina

Har varit på flera mässor under åren, den här fotomässan i Älvsjö är kanske den allra bästa med tanke på vad flera här har sagt om seminarier, fotoutställningar och framför allt träffa många kompisar som också vill förkovra sig!

150 spänn (kanske minus 20) är det väl värt, lite mer kanske vad en biobiljett kostar.

Det kanske enda trista är att restaurang, kaféer och parkeringsbolagen ligger i topp när det gäller att ta betalt för sina tjänster... Dom har ju monopol där.

Annars, prata med leverantörer, få din bästa bild utskriven (tror det var hos Kameradoktorn) kolla alla bilder och ha en trevlig fotodag!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar