Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Rabattkupong till Fotomässan i november?
- Trådstartare M7_21
- Start datum
Peterus
Aktiv medlem
Ynka 20:- rabatt ska Du kunna få genom förköp hos www.eventim.se
Såg det i bilagan från DN i går.
/Peter
/Peter
Tuppelina
Ny medlem
Hur får man tag i rabattkuponger till Fotomässan i Stockholm den 26-28 november? Har sökt på flera ställen men inte hittat något.
har också sökt , finns nog inga i år . man kan istället förboka och på detta sätt få rabatt. Det har jag gjort
då slipper man också köa.
Tina
ErlandH
Aktiv medlem
Samma rabatt får man i kassan om man är DN-prenumerant och tar med sig DN-kortet.Ynka 20:- rabatt ska Du kunna få genom förköp hos www.eventim.se
Trannel94
Avslutat medlemskap
Tack för svar, ska testa med DN-kortet!
Ynka 20:- rabatt när utrustningen får kosta snart vad som helst. Tittade på CyberPhoto fanns visst några stepringar under 150:-?
gsoul
Aktiv medlem
Finns här om man köper senast imorgon 25 nov före kl 17.
http://sthlm.fotomassan.se/common/article.aspx?id=5120
http://sthlm.fotomassan.se/common/article.aspx?id=5120
Tuppelina
Ny medlem
Är det bara jag som tycker det är konstigt att behöva betala för att få kika på vad företagen har till salu?
/Peter
Det är ju inte bara därför man går dit , det är ju utställningar ,semenarium och så alla trevliga människor.
För mig är det en riktig energikick i alla fall. Handlar gör man ju men inget måste.
Tina
Alagazam
Avslutat medlemskap
Är det bara jag som tycker det är konstigt att behöva betala för att få kika på vad företagen har till salu?
/Peter
Nej, jag tycker inte att det är konstigt att det är entré till en mässa som innehåller en mängd föreläsningar och utställningar.
M7_21
Aktiv medlem
Har varit på flera mässor under åren, den här fotomässan i Älvsjö är kanske den allra bästa med tanke på vad flera här har sagt om seminarier, fotoutställningar och framför allt träffa många kompisar som också vill förkovra sig!
150 spänn (kanske minus 20) är det väl värt, lite mer kanske vad en biobiljett kostar.
Det kanske enda trista är att restaurang, kaféer och parkeringsbolagen ligger i topp när det gäller att ta betalt för sina tjänster... Dom har ju monopol där.
Annars, prata med leverantörer, få din bästa bild utskriven (tror det var hos Kameradoktorn) kolla alla bilder och ha en trevlig fotodag!
150 spänn (kanske minus 20) är det väl värt, lite mer kanske vad en biobiljett kostar.
Det kanske enda trista är att restaurang, kaféer och parkeringsbolagen ligger i topp när det gäller att ta betalt för sina tjänster... Dom har ju monopol där.
Annars, prata med leverantörer, få din bästa bild utskriven (tror det var hos Kameradoktorn) kolla alla bilder och ha en trevlig fotodag!