Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Pul

Produkter
(logga in för att koppla)

kajjan

Guest
Hejsan! Det gick inte att läsa PUL vid registrering. Först tänkte jag göra en seriös användare, men sedan lackade jag. Ni kan gärna se till att länken funkar, så att jag kan läsa det och sedan bli medlem - igen. Om ni vill, så kan ni ta bort denna usern, vad den nu heter...

TACK!

För mig funkar länken, även oinloggad.

PuL
När du registrerar dina medlemsuppgifter så samtycker du till att vi sparar dessa i vår medlemsdatabas. Att samtycka till detta innebär bara att vi på fotosidan har ditt godkännande för att spara personuppgifter, något som PuL kräver (läs mer om PuL via länken nedan).

Att vi sparar dina personuppgifter innebär att du får tillgång till att lägga upp gallerier, skriva inlägg i forum och andra saker som är medlemsknutna här på fotosidan.

Dina uppgifter kommer inte lämnas ut till tredje part.

Där står dock inte allt.. så vitt jag vet så står det att om man vill verkligen veta vad det är så kan man klicka på en länk lite längre ner. Den länken ger mig (förhoppningsvis er andra också) Forbidden
You don't have permission to access ... Hos datainspektionen.se.

Aha, vad fint att Datainspektionen inte har arkivbeständiga URL:ar...

Jag har fixat länken, förtydligat texten samt raderat ditt medlemskap -.det var som sagt inte seriöst, inte bilden heller..

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar