MrGoose
Aktiv medlem
Varför är inte dom publicerade bilderna från Fotosidan Magasin 5/2015 Utlagda i länken Till bilderna ?
Jag hade ju en med...!!
Jag hade ju en med...!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Varför är inte dom publicerade bilderna från Fotosidan Magasin 5/2015 Utlagda i länken Till bilderna ?
Jag hade ju en med...!!
Jag hade ju en med...!!
Precis! Sidan är helt svart..! Bilderna som kom med i tidningen ska ligga där..!!
Samma länk som om man trycker på länken "Till bilderna" under "Fotosidan Magasin 5/2015" här Fotosidan Magasin
Då är det helt enkelt en gammal länk.
Det är den länken som ligger på sidan nu, så inte tycker jag att den är jätte gammal.....
Vi är väl på nummer 6 nu, inte 5, knappast samma sidan till varje nummer. Du skrev att det var samma...?
Under varje nr av fotosidan magasin (här på fotosidan.se) så kan man klicka på länken "till bilderna" som då visar bilderna som var publicerade i respektive nr. Den länken som ligger under nr 5 visar inga bilder...! Tror inte jag skrivit att det är samma..!?
Jag slirade lite mellan numren och feltolkade.
Nr 5 och 6 saknar bilder. Ej samma länk men samma resultat.
Nr 6 visar bilderna för det numret när jag klickar på den länken...?