Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotosidan magasin digitalt

Produkter
(logga in för att koppla)

Falumas

Aktiv medlem
Jag tror att det är fler än mig som inte vill eller kan få tidningen i pappersform, men som fortfarande vill läsa den. Jag stödjer gärna redaktionen, men digitalt format är mer än så för mig.

Skulle det vara möjligt att göra ett "Fotosidan plus 1år + Fotosidan Magasin Digitalt 1år" erbjudande?
 
Magasinet finns som enbart digitalt, dock ej i paket med Plus, men ditt problem blir väl att det inte går att ha utanför Sverige då det enda alternativet för det är automatisk förnyelse varannan månad. Och den automatiska förnyelsen fungerar bara i Sverige...

Tillägg: Finns väl även hos Readly, men då sprids förstås de monetära gracerna ut över ett betydligt större antal tidningar/magasin.
 
Skulle just skriva att det var fixat när jag insåg att du bor utomlands. Vi famlar alltid lite med logiken för utlandet. Billogram funkar väldigt dåligt för utland (man kan nämligen inte lägga in ett kort för löpande). Jag får nog sätta upp en icke-löpande produktkombo för detta.
 
Dessutom tror jag inte fotosidan magasin finns i Readlys utbud utomlands.
Jag är inte säker, men jag tror att det är ditt konto som styr vilket lands utbud du ser, inte var du rent geografiskt befinner dig. Även om du bor utomlands borde du alltså kunna teckna ett svenskt Readly-konto och läsa svenska dagstidningar, Fotosidan, osv. (Sen får man ju en massa engelsk- och tyskspråkiga publikationer på köpet.)

Edit: Jag testade att titta på utbudet för ett sydafrikanskt konto. Fotosidan ingår faktiskt, liksom andra svenska fototidningar, magasinet Kattliv med mera.
 
Senast ändrad:
Nu har jag fotosidan digitalt, så jag slipper hålla på med Readly.
Tror att Readly går på var du har ditt kreditkort.

/Karl
 
ANNONS