Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Programfel i 20D?
- Trådstartare J-R
- Start datum
Runell
Medlem
Är kameran verkligen indragen på den svenska marknaden? Jag tror snarare det beror på att Sverige är en liten marknad för Canon och att man prioriterar marknader som är större.
Kan f ö meddela att de svenska menyerna fungerar alldeles utmärkt på den jag har. Allt annat också. Jag är mycket nöjd.
Kan f ö meddela att de svenska menyerna fungerar alldeles utmärkt på den jag har. Allt annat också. Jag är mycket nöjd.
Varifrån kommer dessa uppgifter. Jag är tveksam till att Sverige på något sätt skulle särbehandlas.
Det är tänkbart att Canon håller lite på sina leveranser för att få in 1.0.5-versionen för att slippa dyra garantiärenden, men det borde gälla alla länder.
Canon bunkrade upp med ordentligt med kameror inför introduktionen. Detta täckte ändå inte efterfrågan och nu jobbar Canon på att komma ikapp igen. Jag tycker ändå att Canon skött sig bättre än vid introduktionen av 300D och 1D mark II,
Problemet är att många av kamerorna är med kit-objektivet. Antagligen har de ivrigaste och första kunderna redan objektivet eller andra normalzoomar och då är det tokigt att släppa fler paket med kit-objektiv än utan.
Det är tänkbart att Canon håller lite på sina leveranser för att få in 1.0.5-versionen för att slippa dyra garantiärenden, men det borde gälla alla länder.
Canon bunkrade upp med ordentligt med kameror inför introduktionen. Detta täckte ändå inte efterfrågan och nu jobbar Canon på att komma ikapp igen. Jag tycker ändå att Canon skött sig bättre än vid introduktionen av 300D och 1D mark II,
Problemet är att många av kamerorna är med kit-objektivet. Antagligen har de ivrigaste och första kunderna redan objektivet eller andra normalzoomar och då är det tokigt att släppa fler paket med kit-objektiv än utan.
Många kunder köper säkert med kit-objektivet. Med de ivrigaste kunderna som ställer sig i kö tidigt är säkert inte lika sugen på 18-55:an som den genomsnittlige kunden under kamerans hela livslängd.