Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Problem med Recuva, HJÄLP!

Produkter
(logga in för att koppla)

Wehlin

Medlem
Hej alla användare.

Råkade av misstag ta bort hela min sons förlossning från vår videokamera.......
Inga foto finns utan vi filmade i princip allt.
Har nu testat med Recuva och programmet hittar alla filmer och de är "i tillstånd" att bli återställda.
Dock när jag trycker på Återställ hänger sig programmet direkt, på 0%.

Någon som varit med om något liknande?
Andra gratisprogram eller ställen att skicka minneskortet till?
Är ett SD-kort.

Snälla hjälp!

PhotoRec fungerar när Recuva skiter sig. Det kommer se mer avancerat ut, men förstår du bara engelska är det inga problem.

Högerklickade du på PhotoRec.exe och körde som Administratör? Tror inte det skulle fungerat alls annars, men man vet aldrig.
Har tyvärr inga fler tips att komma med. Expert mode finns ju där, men jag är inte bevandrad i det.

Högerklickade du på PhotoRec.exe och körde som Administratör? Tror inte det skulle fungerat alls annars, men man vet aldrig.
Har tyvärr inga fler tips att komma med. Expert mode finns ju där, men jag är inte bevandrad i det.

Det verkar som att det funkade ändå!

Det programmet gjorde var att ta 1 sek av varje film och gjorde en ny film av den sekunden. Därför såg det ut som att bara varannan film funkade.

PeterWem, du har räddat ett minne för mig och min familjs liv, du skulle haft en stor bukett blommor! Hatten av och STORT TACK!

ANNONS