Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Problem med PS 7

Produkter
(logga in för att koppla)

LaSvedesina

Aktiv medlem
Håller på att jobba med photoshop 7 men tyvärr vill inget fungera längre. Det kommer upp ett meddelande där det står: Could not complete the levels command because the scratch disks are full.
Vad menas med det och hur åtgärdar jag det. Hoppas det är någon som kan svara mig snabbt som blixten.... Ciao Annika

Den hårddisk du har valt att Photoshop skall lägga sin bildcache på är förmodligen full.

Hej

1. Är din hårddisk full?

2. Har du flera hårddiskar?

3. Under edit, preferences, plug in & scratch disks pekas det ut var du lagrar data temporärtt. Vad står det där?

globaljuggler skrev:
disken där min scratch disk ligger har 1.7 gig ledigt
Är du säker på att du fick samma felmeddelande då?

Var det inte "Memory full"? Det felmeddelandet indikerar att den hårddisk som operativet har sin pagefil på är full. Eller att du har satt för liten storlek på pagefilen.

Jag fick exakt samma felmeddelande, men när jag nu skulle göra om proceduren för att kunna göra en screen dump fungerade det helt plötsligt.

Outgrundliga äro [...]'s vägar

Hej allihopa och tack för tipsen. Det var min hårddisk som började bli full. Har nu suttit och raderat en massa skräp så nu bör det fungera igen.
MVH Annika

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar