På ett sätt är ju detta bra, på ett annat sätt faller ju idén att överhuvudettaget välja olika album på kritikbilderna. Man skulle likaväl kunna ladda upp alla bilder i ett Miscalbum.
Jag har ganska genomtänkta album även på kritikalbumen och det är intressant att få reda på vad andra tycker om albumet i sin helhet, samtidigt som man kanske vill ha kritik per bild. Men för att få kommentarer på en "samling" måste man alltså lägga upp bilderna i ett utställningsalbum istället.
Tja. Bra, kanske, många album i kritikalbumen kanske inte är genomtänkta, men personligen gillar jag faktikst att se en gengre i taget. Kontentan kanske kommer bli att alla laddar upp kritikbilder i ett miscalbum och jag tror att många bilder mister sin helhet då.
Varför kan man inte kommentera både utställningsalbum och kritikalbum? Jag tycker att det är bra att ni har lagt in möjligheten att kommentera utställningsalbumen (annars skulle jag nog inte ens ladda upp bilder i dem), men jag vet inte om jag gillar det bättre än möjligheten att kommentera kritikalbumen. Jag med många andra kommer nog lägga mest krut på kritikalbumen eftersom det handlar om plats, och man väljer nog hellre att ladda upp kritikbilder än utställningsbilder som snor plats från kritikbilderna.
Måste det vara det ena eller det andra?
Mitt konkreta förslag: inför det nya och låt det sjunka in ett tag innan ni ändrar det som redan finns och fungerar.
jag är värdelös på att skriva kort. förlåt. det kanske är virrigt, men jag hoppas att någon i alla fall förstår vad jag menar.
-Jennie