Annons

Problem med att ladda förstasida med Firefox!

Produkter
(logga in för att koppla)

mange78

Aktiv medlem
När jag laddar första sidan så står det väldigt länge att den hämtar data från secure-dk.imrworldwide.com. Vad är detta?

Uppstår inte på andra sidor.

Dock börjar jag tröttna på Firefox, känns som problemet ligger där...

Edit: Inte bara förstasidan, utan alla sidor på Fotosidan. Problemet uppstår inte med IE.

Ja, sidan är ju inte klar. Vet inte om det påverkar hastigheten men det är irriterande och jag ville mest veta vad det var för nåt och varför det inte uppstår med IE?

Jag tror inte påverkar ngt eftersom jag tror den laddar sist. Det är statistikmätningen som har med den URL:en att göra. Jag ser faktiskt att den göra likadant på mig, men jag har inte noterat det innan, så det måste vara ngt fel. Dock slutar den ladda efter en stund, och den påverkar inget av Fotosidan funktion så vitt jag kan se.

Jag mailar lite och kollar.

elmfeldt skrev:
Jag tror inte påverkar ngt eftersom jag tror den laddar sist. Det är statistikmätningen som har med den URL:en att göra. Jag ser faktiskt att den göra likadant på mig, men jag har inte noterat det innan, så det måste vara ngt fel. Dock slutar den ladda efter en stund, och den påverkar inget av Fotosidan funktion så vitt jag kan se.

Jag mailar lite och kollar.

Ok, tack för den snabba responsen!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar