Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

problem med ACER

Produkter
(logga in för att koppla)
fabbe72 skrev:
som sagt... jag skulle inte sträcka mig till att kalla acer för bmw... möjligen daihatsu... :D

problemet är inte att de går sönder... saker pajjar oavsett hur bra de är... det är ju bara ett tecken på att man använder dem...

det som är problemet med acer är att kundservicen är och servicetiderna är katastrofal... och om det är något som strular så blir det riktigt bökigt... (kolla på tex sweclockers.com så ser du en tydlig trend)

sen har även jag haft acerdatorer som har hållit och tickat på bra också... men jag har aldrig fått ett proffsigt bemötande från företagets representanter, tack gode gud att man inte har tummen mitt i handen....

hp, dell, ibm/lenovo och apple är tillverkare som håller god servicenivå och acceptabla servicetider... i de felsta fall... det kan vara guld värt om man som jag är beroende av datorn...

jag bytte iaf till apple och är mkt tryggare...

en gång strul med acer... aldrig mer acer...
Som du säger aldrig mer Acer. Som jag har sagt innan så är min bärbara i Tyskland för 5:e gången. Nu får jag en ny, men det är 15 dagar sedan och jag har inte sett någon dator ännu. Det enda support säger att den är beställd, men om den finns i lager det vet dom inte. Så jag står maktlös och vet inte om den kommer denna veckan eller om 2 månader. Sorligt men sant!

Nu har jag äntligen fått en ny dator, det blev en Acer aspire 5684 WLMI, lite kraftigare och framförallt bättre kylning som märks direkt.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar