Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Problem att söka medlemskap i gruppen retrokamera
- Trådstartare Canalog
- Start datum
klumpen123
Aktiv medlem
Fungerade för mig! Du kanske ska testa en annan mobil eller dator när du ansöker!
Mvh
Mvh
Canalog
Aktiv medlem
OK jag ska testa...men jag kan inte förstå att det inte skulle funka från min MacBookPro 15", 2015, med de allra senaste programvarorna t ex Big Sur...)Fungerade för mig! Du kanske ska testa en annan mobil eller dator när du ansöker!
Mvh
/B
Canalog
Aktiv medlem
Nu har jag försökt på min stationära dator (PC) med W10...webbläsare Google Chrome...ingen skillnad - samma problemsvar (se skärmdump), och jag provade också med en annan webläsare Firefox...OK jag ska testa...men jag kan inte förstå att det inte skulle funka från min MacBookPro 15", 2015, med de allra senaste programvarorna t ex Big Sur...)
/B
Inte heller där gick det!!
Vore ju bra om nån på Fotosidan kunde undersöka det...
/B
Senast ändrad:
klumpen123
Aktiv medlem
Nu har jag försökt på min stationära dator (PC) med W10...webbläsare Google Chrome...ingen skillnad - samma problemsvar (se skärmdump), och jag provade också med en annan webläsare Firefox...
Inte heller där gick det!!
Vore ju bra om nån på Fotosidan kunde undersöka det...
/B
Visa bilaga 152423
Pröva med telefonen?
Canalog
Aktiv medlem
Samma sak... ”du har ej behörighet att utföra detta”...blir svaret när jag provar att ansöka, både från telefonen iPhone 8 och från min iPad Mini 5.Pröva med telefonen?