Annons

Prissättning CD-Omslag

Produkter
(logga in för att koppla)
Gör gärna det så förs diskussionen framåt. Blir lite bättre än att bara skriva "det där är fel"-inlägg.
Om du ens hade försökt läsa vad jag skriver hade du nog förstått att jag nämnt tre av de viktigaste kriterierna för hur mycket man kan ta betalt för sitt jobb, nämligen kundens ekonomiska status, hur stor upplagan är, hur unik TSs bild är.

Om du ens hade försökt läsa vad jag skriver hade du nog förstått att jag nämnt tre av de viktigaste kriterierna för hur mycket man kan ta betalt för sitt jobb, nämligen kundens ekonomiska status, hur stor upplagan är, hur unik TSs bild är.

Jag kan faktiskt bara vara beredd att hålla med dig här, man måste vara lite själv kritisk och tänka både 1 och flera gånger om ens bild är så bra att man kan begära större summor för den.

Oroa dig inte, jag läser dina inlägg.

Det är självklart, tror du underskattar TS.

TS behöver komma fram till ett pris, kriterierna har TS säkert koll på vilka de är men det är i alla fall svårt att sätta pris.

...kriterierna har TS säkert koll på vilka de är men det är i alla fall svårt att sätta pris.
Ja, och om man inte känner till kriterierna är det meningslöst att ens nämna en summa.

Vad jag förstår av det mejl som citerades inledningsvis tycks kundens utgångsbud vara att inte betala alls.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar