Annons

Prissänkning E-410/510 - nytt på G?

Produkter
(logga in för att koppla)

curtf

Aktiv medlem
Har idag noterat ordentliga prissänkningar på både hus och kit! Är detta bara en normal sänkning betingad av att dessa inte är så nya längre. Eller är sänkningarna mer betingade av att det är något nytt på G, uppgraderade E-410/510 och/eller kanske en ny modell mellan E-510 och E-3? Min önskedröm är ett tätat hus i storlek/vikt som E-510. Gärna med 3" skärm. Annars verkar 510-an bra nog som den är.

Någon som vet? Vad kan vi hoppas på?

/Curt

Jag vet inte vad man får skriva här, kanske kan anses som reklam? Men gör en sökning på pricerunner. En återförsäljare hade i varje fall sänkt ordentligt när jag kollade. Bör följa fler.

/Curt

Och jag som tyckte jag gjorde ett fynd, när jag handlade ett litet E-400 hus för dryga 4000 SEK i somras. Nu kan man ju få en E-410 för under 4000 SEK enligt prisjakt.nu. Låter som ett bra köptillfälle, om man vill ha en liten kamera med på skidturen.

P.S.
Däremot har inte heller min E3 + 12-60 sjunkit en krona sen jag handlade.

More time for existing E-System camera owners to ponder this E-3 promotion

Däremot apropå E-3, så har Olympus Europa förlängt erbjudandet på vertikal/batteri-greppet HLD-4 till den sista mars. Det är ju också en förtäckt rabatt till de som redan har ett Olympus-hus.

Så inom denna tidsperiod, så tror jag inte vi kan räkna med någon prisförändring beträffande E-3'an.

Ref:

Känns alltid lika surt att man nyss köpt något precis innan en prissänkning...

Jaja. Så är det alltid :)

E-510 är klart prisvärd nu!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar