Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Prishöjning diaframkallning (var:Skitsnack!!!)

Produkter
(logga in för att koppla)
Någon som är förvånad över att jag flyttade tråden till vs? (Retorisk fråga, svar behövs inte.)
 
Nä, inte ett dugg. Grundtemat var ju slutdiskuterat, vem vill/kan älta att ryktet om prishöjningen var felaktigt? Det är givetvis precis som allt småprat människor emellan som ständigt skiftar ämne när en uppslagsända är färdigdiskuterad. Helt OK att byta rubrik.
Us
 
HA

Tänk om man hade plats med ett kilometertjockt brandklassat kassaskåp med både temperatur och fuktighets reglering!
Då vore man värst på den här tråden varjefall!
 
Re: HA

Jimmy1 skrev:
Tänk om man hade plats med ett kilometertjockt brandklassat kassaskåp med både temperatur och fuktighets reglering!
Då vore man värst på den här tråden varjefall!
Ehhhh...... menar du på fullt allvar att du inte har det?
....har inte alla det???

Us
 
skp skrev:
Den som har mest bilder lagrade (på valfritt format) när han dör vinner? ;)

Tror inte det, jag satsar på remi.

Varken Kalle Konservativ eller Filip Framtid kommer att kunna vinna denna tvist. Den är olöslig, tro mig, då båda är lika dj-a envisa.
Och att avgöra den känns lika nödvändigt som cykeln är för en fisk...
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.