Annons

Priset på Canon EOS 10D fortsätter nedåt

Produkter
(logga in för att koppla)
Tjenare alla foto älskare!!
Får väl se vad priset ligger på efter ny år, kanske man har råd att köpa sig en 10D istälet för att fixa en 300D nu, värt att vänta nog

Köpte min på New York Camera,www.ny-camera.com Väldigt snabb leverans.. De lovade leverans inom 4 veckor men idag en vecka efter beställning ringde de och berättade att paketet var på väg till mig!

1476 Euro.. helt OK pris!

Kalaspris..det blir ju bara 4000:- mer än vad 300D + EF-S 18-55 kostar i sverige.
Då tycker jag du fått betydligt mer för pengarna.

Oj Magnus, härligt för dig.
Var fick du tag på ett sånt bra pris?
Låter grymt bra hur gick du till väga för att få hem det och sånt? Skulle vara bra att veta och fick du med allt till kameran(svensk manual eller)?

Faktiskt i en Expertbutik här i Stockholm!
Såg att man kunde köpa 10 D för under 15´ nästan var som helst, och tyckte att det va ingen idé att gå på 300 D då.
Spelar kanske ingen roll egentligen, båda kamerorna är MYCKET bättre än han som står bakom dem, nu är det jag som ska lära mig....

Jasså!!
Här i Västerås kostar det 12500:- i Expert butik för 300D utan objektiv har jag för mig, så om jag åker till Stockholm kan jag få tag i 10D med Sigma 17-35mm för endast 15000:- låter nästan för bra hmmmm.....
Men det blir till efter ny år iaf. innan man har råd med nåt sånt eller lyckas sälja sina grejer som man har nu hehe :)

Angelito,

Om du går in på Datacorner så kan dom ta hem hela Dustins sortiment, till samma pris som Dustin och då kan du köpa 300D inkl objektiv för 11.118 kr inkl moms.

//Lasse

Tack för det Lasse.
Det är bra att veta sånt när man ska slå till på en eller kanske vänta och ta en 10D men det får jag se med tiden vad plånboken säger hehe..

mb08 skrev:
Köpte min idag med ett Sigma EX 17-35 för 15'.
*nöjd*

Betalade du 15.000:- för en 10D och ett 17-35 EX på Expert?!? Det låter ju absurt billigt! Bara det objektivet kostar ju normalt över 5000:-, jag vet att Expert är generalagent för Sigma, men har de råd att i princip ge bort objektiv så där?

Tjenare alla igen hehe!!
Ville bara säga att 300D med optik 18-55mm säljes för 10608:- på Dataknuten.se
Bra pris tycker jag!!

vilken butik köpte du det på maguns?
jag drar dit så fort dom öppnar och köper en om det priset stämmer...

AD Data Canon Digital Camera EOS 300D +EFS 18-55 10251:- bra det med, men saken var att jag gillade priser för att Dataknuten har jag typ 300 meter bort från jag bor hehe så har man litte personlig servis direkt, och det är bara att gå in och säga nu vill jag ha en 300D hehe

ANNONS
Spara upp till 12000 kr på Nikon-prylar