Annons

Pris

Produkter
(logga in för att koppla)

Marskatten

Avslutat medlemskap
Jag behöver hjälp känner jag. Jag säljer (försöker sälja) två kamerastativ. Hur mycket kan jag få? Just nu år mitt pris 300kr/vardera. Plus frakt. Det ena är ett Hama Star 3- ben och en CliqueFie selfiepinne.

Det är alltid svårt med pris på begagnade saker.
När jag tittar på CliqueFies sida ser det ut som att de kostar ca 20$?
Priset på Hama-stativet beror lite på vilken modell det är men Hama är ett av de billigaste och enklaste märkena.
Det är klart att du kan hoppas på att någon slår till för 300 kr/styck men det är tyvärr inte så troligt.
Jag tror att du måste ner till 100 eller 150 kr styck för att ha en chans att få iväg dem.
Själv har jag försökt sälja ett fint kolfiberstativ (utan huvud) för 500 kr ett par gånger utan att lyckas. Jag måste nog ta mitt eget råd och sänka priset.

Lycka till!

/Jon

Det är alltid svårt med pris på begagnade saker.
När jag tittar på CliqueFies sida ser det ut som att de kostar ca 20$?
Priset på Hama-stativet beror lite på vilken modell det är men Hama är ett av de billigaste och enklaste märkena.
Det är klart att du kan hoppas på att någon slår till för 300 kr/styck men det är tyvärr inte så troligt.
Jag tror att du måste ner till 100 eller 150 kr styck för att ha en chans att få iväg dem.
Själv har jag försökt sälja ett fint kolfiberstativ (utan huvud) för 500 kr ett par gånger utan att lyckas. Jag måste nog ta mitt eget råd och sänka priset.

Lycka till!

/Jon
CF säljs för nära 700kr på Apple. Hama Star för 300-400kr. Så ja, där satte jag nog priset för högt.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar