Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Pris på Nikon F70 + Sigma blixt

Produkter
(logga in för att koppla)

Ronny L

Medlem
Hej!

Har blivit erbjuden att köpa en Nikon F70. Objektivet som sitter på är Nikons egna 24-120mm. 1:3,5-5,6D. Jag vet inte hur många år de har på nacken men allt ser välvårdat ut och fungerar som det ska.
Priset skulle vara 5000:-
Låter det rimligt?
Till det skulle jag även få köpa en Sigma blixt, EF-430ST med en bouncer på för 1000:-
Någon som skulle kunna tipsa om värdet på både blixt, objektiv och kamera?

Tack på förhand.

Jag tycker att det låter dyrt! Om du bestämt dig för en F70 finns det en med 28-80 på auktion här:
www.lauritz.com

Auktionen är över om tre dagar och nuvarande pris är 1416:- såvitt jag kan förstå.

Ronny L skrev:
Hej!

Har blivit erbjuden att köpa en Nikon F70. Objektivet som sitter på är Nikons egna 24-120mm. 1:3,5-5,6D. Jag vet inte hur många år de har på nacken men allt ser välvårdat ut och fungerar som det ska.
Priset skulle vara 5000:-
Låter det rimligt?

Kapa ett par tusen och det blir rimligare.

Med vänlig hälsning
Rolnad

F70:an är en trevlig om än lite rörig kamera och gluggen är ganska så trevlig den med.

Dock låter 5000 lite väl saftigt.

Med kamera, blixt och glugg kanske 4000 hade varit ett bra pris beroende på hur pass slitet det är.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar