Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Pris på fil jpeg.....

Produkter
(logga in för att koppla)
Det vanligaste är nog att du tar betalt efter användningsområde. Säljer du filen för tid och evighet till vilken användning som helst så ska du nog ta bra betalt för den... Om jag sålde liknande bildfiler _för eget bruk_ till förare så skulle jag ta ca. 250 kr st.

Jag skulle nog inte ta mycket mer för dem, men tar du bara ut en symbolisk summa så riskerar du att få det att framstå som om dina bilder inte är så bra som de är. Bilderna tål att betalas för.

oj....tror man är lite billig

Jag har sagt 50 kr/st sen får dom använda dom själva men inte sälja vidare eller lägga på nätet utan att mitt namn finns med.Har tre som vill köpa ,väntar på svar och skall se hur dom reagerar...

Billigt

Nu har det gått ca 3 veckor sedan jag mailade prov på mina motardbilder till 6 st intresserade förare och jag har sagt ett pris på 50 kr/st per fil...........ingen har hört av sig efter detta .Tror folk att dom skall få dom gratis eller vad är felet tror ni.Nästa gång skall jag dubbla priset ....minst.För så dåliga är inte bilderna ,eller hur.
En del av bilderna jag pratar om finns i mitt album....
http://www.fotosidan.se/gallery/view.htm?ID=87255
Ännu fler på min hemsida om någon är nyfiken på fler.
www.jymden.nu/offroad

ANNONS
Januarirea hos Götaplatsens Foto