Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Prideparaden imorgon 1 aug
- Trådstartare ansa45
- Start datum
apersson850
Aktiv medlem
De har kanske gått in i nya roller istället?
pgx
Aktiv medlem
De har kanske gått in i nya roller istället?
mainstream rollen?
wfrank
Aktiv medlem
wfrank
Aktiv medlem
Kom igen nu, det måste finnas massa som var där, jag såg kameror överallt! Min 6-årige son krävde vi skulle gå därifrån efter en timme (ville spela Nintendo), så detta blir nog mina sista. Timo tex, show me! ;-)
Bilagor
jido
Aktiv medlem
När kommer några i färg från Humlegården. (Och min son höll på att bryta ihop när han inte fick ta en F!-ballong, men blev piggare av en större mängd Fanta
Bilagor
JanFer
Aktiv medlem
Några flera bilder från humlegården.
När det blev någon som poserade lite mer än vanligt snubblade man nästan på alla med digital systemkamera
När det blev någon som poserade lite mer än vanligt snubblade man nästan på alla med digital systemkamera
Bilagor
frelah
Medlem
Lägger upp några bilder och passar på att ställa en fråga.
Hur gör ni när ni sparar bilderna för att de ska bli tillräckligt små? Väljer ni "spara för webb" och sedan drar i reglaget för kvalitet tills storleken är under 100kb?
Så gör jag men det kanske finns något bättre sätt.
Hur gör ni när ni sparar bilderna för att de ska bli tillräckligt små? Väljer ni "spara för webb" och sedan drar i reglaget för kvalitet tills storleken är under 100kb?
Bilagor
JanFer
Aktiv medlem
Lägger upp några bilder och passar på att ställa en fråga.
Jag eporterar från lightroom i 800x533 pixels ca 90% jpeg kvalité
Då blir dom 290-400Kb villket verkar funka på fotosidan.