Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Pride imorgon Måndag
- Trådstartare puppetm
- Start datum
puppetm
Aktiv medlem
Och paraden på lördag är väl det som är roligt att plåta...
Jag har noll koll Tur jag är ledig på Lördag då, trodde de var något spec. imorgon också eftersom de började då
Håkan Bråkan
Aktiv medlem
Det är någon sorts första invigning vid Sergels torg imorgon måndag kl 10.00, Någon sorts levande regnbågsflagga, så det finns säkert något roligt att plåta.
puppetm
Aktiv medlem
Det är någon sorts första invigning vid Sergels torg imorgon måndag kl 10.00, Någon sorts levande regnbågsflagga, så det finns säkert något roligt att plåta.
Men det har ju redan varit ;P
Håkan Bråkan
Aktiv medlem
jepp, det har redan varit, men inte när jag skrev det igår kväll. Var där och kolla i brist på annan aktivitet. Var en hel del fotografer, men inte så mkt annat, spektaklet var rent ut sagt värdelöst, inget kul att att plåta. Tydligen har de fotoförbud i Pridepark i år, hur de nu ska upprätthålla det. Stängsel och fotoförbud, hmm, jag tyckte det var tider då det skulle gå åt andra hållet, det är trist.
jac38
Aktiv medlem
Jag har fått pressackritering till årets Pride så jag lär ju fota en hel del....
Tanken med förbudet är antagligen inte att hindra mobilfoto utan fotografer med "riktig" utrustning från att fotografera artister och framträdande, så att Pride sen kan sälja rättigheterna. Detta är en gissning från min sida men jag vet att dom gick back förra året och har fått stränga direktiv att inte samma sak upprepas i år.
Stängsel runt området har dom alla år, annars blir det svårt att sälja några biljetter.
Jacob
Tanken med förbudet är antagligen inte att hindra mobilfoto utan fotografer med "riktig" utrustning från att fotografera artister och framträdande, så att Pride sen kan sälja rättigheterna. Detta är en gissning från min sida men jag vet att dom gick back förra året och har fått stränga direktiv att inte samma sak upprepas i år.
Stängsel runt området har dom alla år, annars blir det svårt att sälja några biljetter.
Jacob