Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

pressackreditering/branschackreditering peace and love

Produkter
(logga in för att koppla)

Ulanderdennis

Aktiv medlem
Jag undrar vad det är för skillnad mellan press och branschackreditering om det är någon som vet?
Och en fråga till, om man lyckas få ackreditering till peace and love är det någon som har koll på om man måste köpa biljetter då?

Det låter som branchackreditering betyder att man tillhör musikbranschen och är välkommen in på VIP.-området.

Jag har haft pressackreditering på P&L. Pressackrediteringen ger access till den publika delen av området, VIP-området och presscentret.

Fotograferna får fotopass. Grundnivån ger bara access framför kravallstaketen på de mindre scenerna.Jag har för mig att man kan få köa till lite större scener och bli insläppt om det inte är fullt med fotografer som har en högre accessnivå än en själv. Det är bara stora bildbyråer och tidningar som får access till de största scenerna när de största artisterna spelar. Man får bara plåta direkt framför scen under de tre första låtarna.

Det låter som branchackreditering betyder att man tillhör musikbranschen och är välkommen in på VIP.-området.

Jag har haft pressackreditering på P&L. Pressackrediteringen ger access till den publika delen av området, VIP-området och presscentret.

Fotograferna får fotopass. Grundnivån ger bara access framför kravallstaketen på de mindre scenerna.Jag har för mig att man kan få köa till lite större scener och bli insläppt om det inte är fullt med fotografer som har en högre accessnivå än en själv. Det är bara stora bildbyråer och tidningar som får access till de största scenerna när de största artisterna spelar. Man får bara plåta direkt framför scen under de tre första låtarna.

Så pass, bra då vet jag! :)
tack för ett snabbt svar!

Tänk på att det finns mycket annat än artister att plåta. Jag tycker oftast att folket i publiken är intressantast.

Bilagor

• 100701-J3264x4896-46253.jpg
    100701-J3264x4896-46253.jpg
    62.1 KB · Visningar: 490
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar