Annons

Praktik

Produkter
(logga in för att koppla)

das_model

Aktiv medlem
Har försökt luska lite i gamla trådar, men inte hittat så mkt. Jag har heltidsjobb, vill inte säga upp mig för att plugga men är grymt sugen på att lära mig mer av någon som verkligen kan foto. Hur bär man sig åt för att få en praktik ?
Eller bli assistent eller liknande. Spec när man redan har ett jobb... några tips ? Har inte mkt kontakter och vet inte riktigt vart jag ska vända mig.

Jag har samma problem, alltså jag hittar inga trådar om praktik eller om möjliga praktikplatser. Själv ska jag söka plats hos någon fotograf, eller tidning nu under våren.

Det bästa är väl att skicka mail, eller brev och sedan återkomma på telefonen - "har ni fått brevet.. skulle jag tro.

Jag har snickrat ihop en liten portfolio också, vore trevligt om någon fs-medlem ville testköra den lite..

cv & portfolio 2004

Pablo> Jag tycker att sidan var mycket trevlig! Lite trögladdad kanske, men annars finfin! Du framstår som en kreativ typ.

Lycka till till dig och Maria!

Mvh. Adrian

tack!

- nu gäller det bara att hitta en chefredaktör som har tid att ladda upp min sida på sin browser...

Inspirerande Pablo.
Ja, det är väl bara att sätta igång på nått sätt.
Men det är svårt att veta vart man ska börja, Ska nog också försöka sätta ihop någon portfolio på nått sätt. : )

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar