Erik Schalin
Aktiv medlem
Härligt nördigt!Hej! Jag har ett lite udda samlarintresse, jag samlar på sjöar i Östergötland.
Tips
Försök hålla ljudnivån mer konstant. Det höjs rejält i sluttonerna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Härligt nördigt!Hej! Jag har ett lite udda samlarintresse, jag samlar på sjöar i Östergötland.
Trevlig video och hobby!Hej! Jag har ett lite udda samlarintresse, jag samlar på sjöar i Östergötland. Har runt 2089 stycken att botanisera kring i länet så det lär räcka gott och väl hela mitt liv. Med samla menar jag göra lite research kring var och en och besöka personligen och dokumentera med foto, film, fakta och egna kåserande "Sjöspaningar".
I drygt 8 år har jag använt en bridge-kamera av bekvämlighetsskäl, en Panasonic Lumix DMC-FZ72, både för foto och film och en ZOOM H5 för ljudinspelningar. Men kamerans begränsningar gör att det blir en hel del kosmetiska ingrepp i postredigeringen. Men nu har den packat ihop så är på jakt efter något nytt.
Så här kan ett besök till en liten göl se ut på Youtube:
Härligt nördigt!
Tips
Försök hålla ljudnivån mer konstant. Det höjs rejält i sluttonerna.
Häftig upplevelse! Den måste ha varit relativt nära där när den klättrade upp på stubben? Hoppas på att själv få möjlighet att fota bävrar nån gång.En liten film från förra våren när jag fotade bäver.
Häftig upplevelse! Den måste ha varit relativt nära där när den klättrade upp på stubben? Hoppas på att själv få möjlighet att fota bävrar nån gång.