Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Porträttbilder till Årsredovisning Pris?
- Trådstartare ladanne
- Start datum
Minita
Aktiv medlem
Sitter i precis samma sits. Har under året fotograferat ganska mycket åt samma kund (företag) och då enbart stora objekt. Har en god relation och prognosen ser god ut inför 2010 med uppdrag. Nu vill de föreviga personalen genom att erbjuda porträttfotografering under julfesten.
Jag får tillgång till en av deras lokaler där festen skall vara. Jag får själv släpa med mig "studion". Kanske inte precis kan knäppa av 20 personer enligt löpande bandprincipen men lite åt det hållet. Räknar med max 5 bilder/person.
Sitter nu i kammaren och skissar lite på tidsåtgång/timpriser/hur lågt bör jag lägga mig. Jag är lite inne på att räkna lågt på detta jobbet och framtida fotografering kör vi enligt tidigare avtal.
Å andra sidan. Är det dumt att dumpa priset?
Jag får tillgång till en av deras lokaler där festen skall vara. Jag får själv släpa med mig "studion". Kanske inte precis kan knäppa av 20 personer enligt löpande bandprincipen men lite åt det hållet. Räknar med max 5 bilder/person.
Sitter nu i kammaren och skissar lite på tidsåtgång/timpriser/hur lågt bör jag lägga mig. Jag är lite inne på att räkna lågt på detta jobbet och framtida fotografering kör vi enligt tidigare avtal.
Å andra sidan. Är det dumt att dumpa priset?