Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Portfolioalbum 13x19 tum

Produkter
(logga in för att koppla)

Razer Bazer

Aktiv medlem
Hej,

jag letat och letat i FS forum utan att hitta något svar så jag öppnar en ny tråd.

Jag är på jakt efter ett album där jag skall visa utskrifter i storleken 13x19" (A3+). Inte någonstans har jag jag hittat någon site eller butik inom Sveriges gränser som säljer album i detta format. Det närmaste jag hittat är en butik i Tyskland

http://www.monochrom.com/cc/monoc/shop/rmiArt003.asp?artnum=00024889

Förslag på butiker i Sverige med stor utbud av album mottages tacksamt.

Mvh // Larsa

Jag har hittat alla möjliga portfolior. Var det svårt? Nej knappast det är bara att lyfta luren o ringa till en del yrkesbutiker som tex yfo sedan så hade även scandinavian photo osv. Märket dom flesta har är (prat)
En portfolio i A3 kräver sina bilder för dom blir stora och folk sitter verkligen med näsan i dom.

Vill man göra något exklusivare eget så kan du tex kontakta ett bokbinderi.

Hej Ove,

Scaninavian Photo har ingenting i 13x19 tum men en massa andra format. YFO har jag inte tittat närmare på, tack för tipset.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar