Annons

Portfolio feedback

Produkter
(logga in för att koppla)

Dave

Aktiv medlem
Är igång med starten av mitt företag, SILVERHEAD, för att kunna fota mer seriöst och utveckla mig. Har en liten hemsida som jag snabbt slängt ihop, titta gärna på den och portfolion, säg vad ni tycker om porffolion, antal bilder, bildernas uppvisning osv.

Tackar på förhand!
Dave
SILVERHEAD

http://69.50.184.116/~lust4li/silverhead/index.html

Jag skulle vilja ha pilarna för nästa och föregående bild ovanför bilderna.

Jag tröttnade på att scrolla fönstret efter 5bilder och tittade helt enkelt inte på fler.

Håller med Daniel, det måste gå att bläddra vidare utan att scrolla.
Annars snyggt och enkelt.

Sen tycker jag personligen det är jobbigt att du uppdaterar hela sidan vid varje bildbyte, och inte bara bilden som ska bytas. Det var länge sen jag höll på med HTML, men på den tiden gjorde man en fristående frame mitt i sidan och uppdaterade endast denna. Det finns säkert smidigare sätt idag..

Ett alternativ är att sätta IMG tagens storlek på varje bild, så att inte själva portfolion ändras i storlek hela tiden..

Säkerligen sanning, dock inget jag styr över då portfolion är genererad av ett program

Dave

Tycker att det ser bra ut, men håller med föregående talare. Antingen laddar du upp bilder i mindre storlek i hödledd så man kan se hela bilden utan att köra 1280*960 i upplösning, eller scrolla. De flesta idag kör 1024*768.

Jag tycker att bilderna ska visas ensamma, utan den där informationsrutan som ploppar upp. Det förstör helhetsintrycket, tycker iaf jag :0)

Annars helt ok!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar