Annons

Portabla bakgrunder

Produkter
(logga in för att koppla)
Re: Re: Portabla bakgrunder

Canonliza skrev:
Nu har du säkert gjort dina inköp redan, men jag kan säga att Lastolites du visar där rockar! Jag har den och med tanke på hur lätta tygerna är att tvätta med så tycker jag den är helt suverän. Jag har inget negativt att säga om den alls.

//Liza

Onödigt dyra bakgrunder, molton tyg kostar ca 150:-/m och är 3m breda.
 
Liza:

Ja, jag har köpt Kaffebrus gråa portabla bakgrund redan som ett test på om jag gillar den här typen av portabla bakgrunder. Har använt den vid tre jobb redan och är kanonnöjd med den, kan verkligen rekommenderas för de pengarna den kostar (tror det var 800 ink moms).

Något jag tänkt på vid dessa tillfällen då jag använt den är hur lätt ramen blivit skitig när man ställer den på diverse underlag (man kan i o f sig hänga den också) och då tänkt att hur fasen ska det gå om man har ett vitt släp??? Men om de är väldigt lätta och tvätta och blir rena efteråt är det ju ingen fara. Väntar lite med det Lastolite-köpet, men stort tack för Dina tankar kring den.

Ha en bra dag!
 
Re: Re: Re: Portabla bakgrunder

geronimo13 skrev:
Onödigt dyra bakgrunder, molton tyg kostar ca 150:-/m och är 3m breda.

År inte molten ett mer scentyg som är brandimprengierat och för "engångsbruk" Det är därför det är så billigt. Blir det verkligen bra om man tvättar det?

Kvalitet brukar kosta annars....

Mvh /Peter
 
virgin31 skrev:
Liza:

Ja, jag har köpt Kaffebrus gråa portabla bakgrund redan som ett test på om jag gillar den här typen av portabla bakgrunder. Har använt den vid tre jobb redan och är kanonnöjd med den, kan verkligen rekommenderas för de pengarna den kostar (tror det var 800 ink moms).

Något jag tänkt på vid dessa tillfällen då jag använt den är hur lätt ramen blivit skitig när man ställer den på diverse underlag (man kan i o f sig hänga den också) och då tänkt att hur fasen ska det gå om man har ett vitt släp??? Men om de är väldigt lätta och tvätta och blir rena efteråt är det ju ingen fara. Väntar lite med det Lastolite-köpet, men stort tack för Dina tankar kring den.

Ha en bra dag!

Ja alltså, jag vet inte hur kaffebrus' bakgrund är monterad, men Lastolites har en svart tygsida och en vit tygsida där båda är monterade med kardborr...de går alltså lätt att ta loss o tvättas i 40 grader.
Jag har testat andra där man inte kan ta loss dom och det blir inte så fräscht i längden...

Ha en bra dag du med! ;)

//Liza
 
Re: Re: Re: Portabla bakgrunder

geronimo13 skrev:
Onödigt dyra bakgrunder, molton tyg kostar ca 150:-/m och är 3m breda.

Portabla bakgrunden har en inbyggd ställning och därför är det inte jämförbart med löst tyg om man lätt vill kunna ha med sig nåt smidigt för jobb.

Onödigt dyrt vet jag inte, allt är relativt och beror på hur beroende man är av kvalitet.

//Liza
 
ANNONS