Annons

Poolförslag konsertfoto

Produkter
(logga in för att koppla)

growingart.se

Aktiv medlem
Är det någon mer än jag som tycker det vore intressant med en pool för konsertfoto? För mig är det en utmaning att ta bra konsertbilder, dåligt ljus, stökigt, fånga ögonblicket utan att få rörelseoskärpa. Fotomusiclovers, gör ert inlägg.

Håller med! Jag hade en mapp här tidigare som hette musik, men den hare jag raderat. Skulle det bli en kritikmapp med konsertbilder, skulle jag säkert lägga in något där. Som du säger, är betingelserna ofta bedrövliga, man rår inte över dem...

Jag tycker det låter som en god ide. Konsertfotografering är väldigt kul och intressant. Borde finnas underlag för en egen pool för detta.

/F

När jag tittat runt i gästböcker på hemsidor etc så är det en hel del som återkommer till hemsidan för ett evenemang efter att det varit, eller Rockfotos hemsida, och tittar på bilder, så intresset för att titta på konsertbilder är stort, och naturligtvis för oss som fotograferar så skulle en pool ge mer kritik så att vi kan utvecklas.

Jag brukar gå in under bildkritik och välja musik, det är alltid många nya bilder, vilket gör det rimligt att ha en pool då den reflekterar det stora intresset för foto av konserter och andra musikevenemang.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto