Da´Russian Stallion
Aktiv medlem
Är det någon mer än jag som har märkt att om man lägger upp en bild på en tjej så får man massvis med kommentarer. Fast om man lägger upp en bild på en kille så får man knappt några kommentarer alls. Nu stämmer detta säkert INTE för alla bilder. Men jag skulle vilja påstå att om man tar två bilder med exakt samma komposition och kvalitee osv det enda som ska skilja är att det är en kille på ena bilden och en snygg tjej på andra bilden. Då är jag relativt säker på att "flickbilden" kommer få minnst 4 gånger fler kommentarer, dvs om "pojkbilden" ens får några kommentarer.
Tycker detta är lite tragiskt, varför denna fixering? Kan det bero på att det är fler killar än tjejer på fotosidan? Hur är proportionerna egentligen? Det kan ju bero på att killar dras till fina bilder på tjejer på grund av vårt överskott av testosteron ?
Jag säger inte att jag själv är helt perfekt och inte dras till bilder med halvnakna tjejer. Men jag skulle vilja påstå att om jag såg en bild som var lika estetiskt tilltalande på en kille så skulle jag ge den bilden en liknande kommentar.
//Vitali *som väntar på att bli sågad nu*
Tycker detta är lite tragiskt, varför denna fixering? Kan det bero på att det är fler killar än tjejer på fotosidan? Hur är proportionerna egentligen? Det kan ju bero på att killar dras till fina bilder på tjejer på grund av vårt överskott av testosteron ?
Jag säger inte att jag själv är helt perfekt och inte dras till bilder med halvnakna tjejer. Men jag skulle vilja påstå att om jag såg en bild som var lika estetiskt tilltalande på en kille så skulle jag ge den bilden en liknande kommentar.
//Vitali *som väntar på att bli sågad nu*