vitamin
Avslutat medlemskap
Nästa vecka börjar PMA-mässan i Las Vegas(?) och många kameratillverkare väntas lansera (eller har redan lanserat) ny modeller. Olympus har ju lanserat nya kompakter, men inget nytt har hörts på DSLR-fronten. Allmänt väntas väl att Zuiko 14-35/2 (som ju finns på Olympus "road map" för objektiv) skall släppas där och någonstans har jag hört ryktas om ett nätt litet normalobjektiv (f=25mm), men kan vi hoppas på något mer?
Med tanke på de nyliga prissänkningarna på e-410 och e-510 så funderar jag på om e-420 och e-520 är på gång. Kanske är de identiska med de nuvarande husen fast med sensorn från e-3 istället. Eller är prissänkningarna bara ett sätt att attrahera köpare när de andra tillverkarna lockar med nya "revolutionerande" kamerahus?
Vad tror ni?
Med tanke på de nyliga prissänkningarna på e-410 och e-510 så funderar jag på om e-420 och e-520 är på gång. Kanske är de identiska med de nuvarande husen fast med sensorn från e-3 istället. Eller är prissänkningarna bara ett sätt att attrahera köpare när de andra tillverkarna lockar med nya "revolutionerande" kamerahus?
Vad tror ni?