drapulv
Aktiv medlem
Kan du inte ta en sådan bild då, så att vi får se vad du tycker är en stilfull nakenbild med mystik och fantasi? (Låter som en utmaning va?).Robban skrev:
Om jag skulle ta en naken bild på en pers. så skulle jag skappa en mystik över fotot och på så sätt få fram fantasin mer (låt det mentala jobba med ett foto) och inte bara låta ögonen gotta sig åt motivet!
En naken kvinnokropp måste väl vara det vackraste som finns? De bilder som förekommit här tycker jag varit väldigt oskyldiga.
Till Joakim: Hur plockar man lätta poäng med bilder som oftast anses tjatiga eller för vanliga?Joakim skrev:
Jag kan till viss del hålla med Robert om att det är lite tjatigt med alla dessa "flickbilder" som ofta dyker upp i sammanhang som detta. Men det beror sannerligen inte på att jag har något emot bilder på vackra kvinnor (hell no) utan snarare på att det enligt min mening känns som fotografen allt för ofta bara är ute efter att plocka lätta poäng, ungefär som att fotografera en solnedgång.
/Joakim
Tycker oftast man ser kommentarer som "fin solnedgång, men tyvärr alltför vanligt motiv". Låter som svårplockade poäng i mina öron.
Mvh Pär Larsson