Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Photoshop

Produkter
(logga in för att koppla)

Forslund

Aktiv medlem
Hej

Har redigerat mina bilder i PS 8 hos en kompis. Tycker det är ett bra program. Tänkte försöka gå någon PS kurs nu i vår och undrar vad ni tycker att man behöver införskaffa sig för PS? Vill komma undan hyffsat billigt men ändå ha en så pass ny programvara att jag kan träna på det man lärt sig på kursen.

Kolla vad den kursanordnare Du tänker gå hos använder, gick en PS kurs förut och vissa hade samma version som på kursen och några inte och vi som hade samma hade klar fördel av det för vad vi lärde oss av kursen!!

Helt ärligt tror jag det har mindre betydelse om Du har en version äldre än vad som är senaste om Du inte är hemskt avancerad användare men då behöver Du ju inte gå kurs så inte troligt ;-)

Kör själv med 5.0 och den kan klart mera än vad iaf jag klarar av att hantera, och jag är sannolikt inte ensam om detta fenomen.

Hej

Har redigerat mina bilder i PS 8 hos en kompis. Tycker det är ett bra program. Tänkte försöka gå någon PS kurs nu i vår och undrar vad ni tycker att man behöver införskaffa sig för PS? Vill komma undan hyffsat billigt men ändå ha en så pass ny programvara att jag kan träna på det man lärt sig på kursen.

Glöm inte att kontrollera om det är en kurs som ger tillgång till studentrabatt hos Adobe.

ANNONS
Köp Fujifilm GFX100S II hos Götaplatsens Foto