ellensofiia
Ny medlem
Jag ska köpa Photoshop, men vet inte om jag ska ha lightroom eller elements. Vilka är fördelarna/nackdelarna med dem? Jag vill ha mycket kontroll över redigeringen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska köpa Photoshop, men vet inte om jag ska ha lightroom eller elements. Vilka är fördelarna/nackdelarna med dem? Jag vill ha mycket kontroll över redigeringen.
Inget av dessa innehåller Lightroom.
Studentversionen av Lightroom tror det var ca 700, annars 1000
Creative Cloud är inte billigt på ngt sätt om man jämför med att handla en studentversion.Lightroom 4 kostar 1200:- om man köper det löst, men det ingår i Creative Cloud (fast det är ett jäkligt dyrt sätt att använda bara LR).
Creative Cloud är inte billigt på ngt sätt om man jämför med att handla en studentversion.
Det är så homla enkelt att bli.Det är helt riktigt, men alla är ju inte studenterJag har gått från en studentversion av CS4 till CC.
Det är så homla enkelt att bli.
Distanskurser, det finns hur mycket som helst: Franska för nybörjare, psykologi eller kanske ännu hellre ngt inom foto...
Jag har gjort rätt för mig.Mjo, men man kan ju annars göra rätt för sig och köpa en licens som faktiskt motsvarar användningen av programmen - gör man det i studiesyfte är det förstås ok att göra det via alla möjliga kurser.
Jag har gjort rätt för mig.
Jag studerar o jag har köpt programmen.
I dag får man tom använda studentversionen kommersiellt om jag kommer ihåg rätt från licenstexten.
I princip kostar studentlicensen lika mycket som en uppgradering från ett CS till nyaste CS när man inte är student om jag komemr ihåg rätt (av samma paket-sort).
Så var reglerna förr, inte idag.Jo, men jag menar att jag inte skulle gjort rätt för mig om jag kört studentversionen eftersom jag inte längre är student
Så var reglerna förr, inte idag.
I morgon....??
Du kan använda din licens tills du dör.Det har jag ingen aning om, så jag går efter de regler som gäller idag.
Det är så homla enkelt att bli.
Distanskurser, det finns hur mycket som helst...
Nej det förstås...Nja, har man inte högskolebehörighet är det inte alls speciellt enkelt.
Creative Cloud är inte billigt på ngt sätt om man jämför med att handla en studentversion.
Mjo, men man kan ju annars göra rätt för sig och köpa en licens som faktiskt motsvarar användningen av programmen - gör man det i studiesyfte är det förstås ok att göra det via alla möjliga kurser.
Nja, har man inte högskolebehörighet är det inte alls speciellt enkelt.