Annons

Photoshop CS för digitalfotografer

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag vet. Jag ville bara visa att det fanns en möjlighet att den var släppt som bookware, trots att den inte är en officiell release. Var lite för otydlig.
De flesta grupper bruka släppa sina releaser långt innan första utgåvan kommer ut på marknaden och den här kom ut 1:a December 2003.


Tror det inte finns så många suppliers som vill släppa en släppa en svensk översättning om det redan finns en på engelska...
 
Senast ändrad:
Lars Johnsson skrev:
Men det här gällde den Svenska versionen som du ser i titeln. Den engelska har givetvis ett engelskt namn.
Lars Johnsson skrev:
Titta på Anders Ebefeldt länk till Adlibris så ser du den på svenska.

Jag förstår inte vad du menar. Du letar efter "Photoshop CS för digitalfotografer" medan Mattias Ottosson hänvisar till "The Photoshop Cs Book for Digital Photographers". Vilken är på engelska. Vilket jag påpekar.
 
rideg skrev:
Jag förstår inte vad du menar. Du letar efter "Photoshop CS för digitalfotografer" medan Mattias Ottosson hänvisar till "The Photoshop Cs Book for Digital Photographers". Vilken är på engelska. Vilket jag påpekar.

Jag skrev lte otydligt. Jag höll med dig. Det är Mattias som hänvisar till den engelska....ursäkta...
 
Proboarder skrev:
Finns böcker också att ladda hem.

Men inte den här. Ringde Adlibris för jag beställde 3 böcker. Boken är inte släppt ännu men hon trodde den skulle släppas i de närmsta dagarna. I någon annan form eller media finns den inte utgiven och är heller inte planerad att utgivas i.

Lars
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.