Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Photoshop CC utseende

Produkter
(logga in för att koppla)

Cambo

Aktiv medlem
Undrar varför de tre färgprickarna försvann från menyraden. Ser det ut så här för alla?
 

Bilagor

  • Skärmavbild 2015-01-06 kl. 21.00.59.png
    Skärmavbild 2015-01-06 kl. 21.00.59.png
    23 KB · Visningar: 104
Lite underlig fråga men nu måste man gå upp i menyraden och välja -dölj photoshop om man vill öppna annat program
 
Två alternativ är dimmade men standardbildskärmläge är ibockat. Jag har alltså CC och mac.
 
Så frågan är , hur ser era gränssnitt ut. Fullskärmsläge eller inte påverkar menyraden och dom saknade tre färgprickarna
 
Så frågan är , hur ser era gränssnitt ut. Fullskärmsläge eller inte påverkar menyraden och dom saknade tre färgprickarna
Systeminställningar>Allmänt>Utseende>Blått

Däremot ska du alltid ha de tre valen, jag har dock valt bort färgerna så knapparna är grafit.
 
Uttrycker detta otydligt förstår jag. Men jag blir inte klok på CC´s utseende. Att välja arbetsyta till något vettigt verkar helt omöjligt. Bifogar en dump på hela rutan. Vor fint om någon kunde göra likadant och visa att det finns lösning som jag inte hittat. Adobes chat eller support är rena skämtet.
 
Senast ändrad:
Uttrycker detta otydligt förstår jag. Men jag blir inte klok på CC´s utseende. Att välja arbetsyta till något vettigt verkar helt omöjligt. Bifogar en dump på hela rutan. Vor fint om någon kunde göra likadant och visa att det finns lösning som jag inte hittat. Adobes chat eller support är rena skämtet.

ingen skärmdump?

Är de tre prickarna de vanliga stäng/maximinimera etc? I så fall är det väl inte ett Adobe utan ett MacOS problem....eller?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.