Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

photo shop

Produkter
(logga in för att koppla)
Tycker vi sluta med sådana här trådar. Det leder bara till att Microsoft, Adobe och Svenska Piratbyrån börjar snoka och kräver att få medlemsuppgifter av de ansvariga.

De som vill ladda ner piratkopior av diverse mjukvara kan ju göra det, andra betalar för det som de använder (även om det är dyrt).

missförstå mig inte jag tycker pirat kopiering är skit i gentemot alla som produserar produkter (jag har själv köpt mitt ex helt ärligt i alla fall) men 90% av alla privat perssoner har kopior enligt försäljarna av mjukvaror....:( )

Nä..borde ha legat under övrigt....och jag missförstod dig inte Krister.. men jag är medlem på andra forum som blivit ganska hårt attakerade av stora företag när det börjat viskas om piratkopiering.... men men.. var o en gör som den vill..

/Jeppe

KRISTER-P skrev:
missförstå mig inte jag tycker pirat kopiering är skit i gentemot alla som produserar produkter (jag har själv köpt mitt ex helt ärligt i alla fall) men 90% av alla privat perssoner har kopior enligt försäljarna av mjukvaror....:( )

Håller med, jag tycker också det är skit mot de stackars programerarna. Men jag hade aldrig köpt PS, som jag nu har... ändå... men alltså egentligen tycker jag synd om de som jobbar med att utveckla nya grejor.

Andreas.

PS 7 har inte lanserats ännu vad jag vet. Däremot ska det enligt rykten cirkulera en betaversion, antagligen lika olagligt det oxå.

"Adobe Photoshop 7.0 will ship in mid April 2002."
...står det i alla fall på deras hemsida.

Bara att leva på vatten och bröd fram till dess då så man har råd :)

/Always

Tack och lov har jag redan betalt för ver 6 så jag behöver bara punga ut med ca 2500.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar