Annons

Pentax K200

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej ! Är Pentax K200 en bra kamera,såg det i paket med 2 gluggar för 6.700 kr ? M.V.H.
Väldigt bra kamera, bygger mycket på K10D en kamera som jag använt mycket och varit nöjd med. Även om kitobjektivet är riktigt bra så är kameran ännu bättre och du kan sätta på hur bra optik som helst utan att kameran kommer att vara begränsningen för bildkvaliteten (utom möjligen vid höga ISO).

Kolla vilket kitobjektiv som följer med kameran, den förbättrade versionen av 18-55 objektiv är väl värt de få extra hudralappar som kitten med det kostar (DA 18-55/3,5-5,6 II).

Det verkar dessutom som det är en pågående kampanj, för många butiker säljer K200D med DA 18-55/3,5-5,6 II där batterigrepp och batterier/laddare ingår för samma pris som utan de (eller billigare!).

Tex TBH.se erbjuder detta för 5500:- och tillsammans med DA 50-200 hamnar man totalt på 7000:-.

Hej !

Tack för alla svar ! har redan köpt kameran för 2veckor sedan.! Var inne och klämde på den och föll direkt,den satt perfekt i greppet.Köpte den med 2 st objektiv för 6.690kr, men veckan efter kostade den bara 6.300 kr,men så är det med elektronik.Måste säga att mer kamera för pengarna hittar man inte,valde till och med bort Nikon D80 pga av den här.Kitgluggen är 18-55 och det andra medföljande är 50-200.Kameran är riktigt proffsig och ger tillsammans med de här gluggarna super bildkvalitet och även bra på höga ISO och objektiven är riktigt skarpa,kan verkligen rekomendera denna till andra !

valde till och med bort Nikon D80 pga av den här.Kitgluggen är 18-55 och det andra medföljande är 50-200.Kameran är riktigt proffsig och ger tillsammans med de här gluggarna super bildkvalitet och även bra på höga ISO och objektiven är riktigt skarpa,kan verkligen rekomendera denna till andra !

Låter bra det, jag var grymt sugen på denna kamera med. Mest pga av vädertätningen. Ska bli kul och se lite uppladdade bilder sen.

Själv valde jag en D80 till slut.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar