Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Papperskopia från digitala foton?

Produkter
(logga in för att koppla)
Christer,

Jag är den första att hålla med om att svenskar sällan vet bäst eftersom jag själv är halvsvensk. Det var inte menat som något personlig attack mer något att fundera över. Tar du det som en personlig attack kan du inte vara speciellt van vid (eller gilla) livet i New York där du bor.

Du får bestämma själv om du vill medverka eller ej på forumet men du verkar ju ha kunskap om mycket så det vore kanske synd för dom andra att inte höra dina åsikter. Jag tycker själv det är mycket lärorikt att höra ifrån folk som har olika åsikter för att man då oftast lär sig mer. Diskussionerna kan ju då ibland bli lite heta.... I det här fallet pratade vi nog om olika saker, därav våra olika kommentarer.

Beklagar om du tog det persomligt, det var menat lite på skoj. Det brukar det vara när man avslutar med ;-)

Ha en trevlig sommar

H

Re: English versus Swedish

Christerart skrev:
I've lived abroad for the better part of 30 years and the reading of Swedish is OK - slow but p[retty decent - the writing is no good.

However, if it so offends some of you people here on the forum that I communjicate in a language other than Swedish, I guess I'll stop offering help and hints or comments.

Bye all. Have a great summer!

Ähh..Du får skriva på engelska hur mycket du vill tycker jag. Eftersom svenska folket är så pass välutbildat så att vi lär oss engelska i skolan så är detta inget problem, eller?

ANNONS
Sony Winter Cashback hos Götaplatsens Foto