PESvahn
Aktiv medlem
Ok jeppe
Jag lyckades köra diskmaskin torka av spis och gå ut med soporna medan jag väntade på ditt svar.
>Jag tycker också att det borde gå ut ett mail om att man blivit nedgraderat
Du missade att jag vill att det skall gå ut före det att man blir nedgraderad (för då har man tid att reda ut vad som är fel, många orsaker kan det vara)
>så varför fortsätta att tjata?
Jo för att inte andra skall råka ut för samma sak (man kan ju tappa medlemmar på att ha rutiner som går snett) och för att upplysa om felaktigheter i systemet (trodde det uppskattades att kunder upplyste om det).
>Jag förstår inte vilken skit du fått ta för att du använt plusgirot.
Det är när man manuellt betalar via plusgirot som den manuella vägen funkar annorlunda.enl. Thomas
>Inte heller förstår jag vad det är för något du förlorat
Ingenting mer än att medlemskapet upphörde tills JAG slog larm. Och mail och påstående om att jag inte vill förstå eller inte vill förstå att pengar försvinner och dyker upp ibland på rätt tid och ibland fel tid.
Och att man inte skall kritisera ett system eller rutiner.
Med andra ord upprättelse för att jag har gjort allt rätt och att något annat klickade.
Det blir ju gärna lite snurrigt när man får ta om allt igen då det blir nya inkallade som ska ta hand om problemet.
Tack för ordet.
PS: Obstinat som jag är så tänker jag fortsätta medlemskapet.
Jag lyckades köra diskmaskin torka av spis och gå ut med soporna medan jag väntade på ditt svar.
>Jag tycker också att det borde gå ut ett mail om att man blivit nedgraderat
Du missade att jag vill att det skall gå ut före det att man blir nedgraderad (för då har man tid att reda ut vad som är fel, många orsaker kan det vara)
>så varför fortsätta att tjata?
Jo för att inte andra skall råka ut för samma sak (man kan ju tappa medlemmar på att ha rutiner som går snett) och för att upplysa om felaktigheter i systemet (trodde det uppskattades att kunder upplyste om det).
>Jag förstår inte vilken skit du fått ta för att du använt plusgirot.
Det är när man manuellt betalar via plusgirot som den manuella vägen funkar annorlunda.enl. Thomas
>Inte heller förstår jag vad det är för något du förlorat
Ingenting mer än att medlemskapet upphörde tills JAG slog larm. Och mail och påstående om att jag inte vill förstå eller inte vill förstå att pengar försvinner och dyker upp ibland på rätt tid och ibland fel tid.
Och att man inte skall kritisera ett system eller rutiner.
Med andra ord upprättelse för att jag har gjort allt rätt och att något annat klickade.
Det blir ju gärna lite snurrigt när man får ta om allt igen då det blir nya inkallade som ska ta hand om problemet.
Tack för ordet.
PS: Obstinat som jag är så tänker jag fortsätta medlemskapet.