Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Oskarpa bilder

Produkter
(logga in för att koppla)
Bilden som jag laddade upp var 1024px x715px.
Det här gäller fler än en bild, och jag brukar alltid hålla den längsta sidan till 1024px.
 
Kan du maila den bilden till [email protected], så kan jag själv importera och se vad som händer. Det skall inte ske en förändring av största formatet om inom 1024

Btw, dubbelkolla att du inte råkat zooma in/ut webbläsaren - tryck Control-0 (noll)
Det har hänt flera ggr att man felanmält dålig bildkvalitet och det har berott på att man zoomt. Speciellt lätt på Mac att komma åt.
 
Btw, dubbelkolla att du inte råkat zooma in/ut webbläsaren - tryck Control-0 (noll)
Det har hänt flera ggr att man felanmält dålig bildkvalitet och det har berott på att man zoomt. Speciellt lätt på Mac att komma åt.

Jahopp, då får man stå där med hundhuvet igen då... Vilket ju såklart är bra i det här fallet :) Nu ser alla bilder bättre ut i största formatet, hehe
(Hur råkar man zooma in i webbläsaren?)
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.