Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Opera

Produkter
(logga in för att koppla)

klabbarpan

Aktiv medlem
Laddade hem webläsaren opera för att testa funktionerna i den, till min stora fasa fungerade inte menyerna, eller "dropdownlisterna" som det lär heta.

En förutsättning för att kunna köra Opera är ju att just fotosidan fungerar!!!

Någon som testat detta i Opera?
 
Jag har inte testat Opera, men kan berätta att drop-down menyerna fungerar utmärkt med Mozilla. Det enda negativa jag råkat ut för är att min nätbank berättar för mig att de inte stödjer Netscape (!)6.0.
 
Menyerna verkar inte fungera i Opera. (använder opera nu). Något som ska gå att fixa med mer eller midre kodning...

(hade för mig att det fungerat tidigare, men jag kan ha fel)
 
Opera har för närvarande inte fullt stöd för javascript (även om de säger att de har det) så det kan vara därför som det inte fungerar...

Lite synd med tanke på att den läsaren är väldigt resurssnål. Som ett annat exempel kan jag nämna telia adsl inloggningssida. Den klarar opera inte ens att öppna.

mvh
Darren
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.