Jag är också imponerad, deras försäljning kan ju inte jämföras med jättarnas men det ska sägas att dom är mycket stora för att ligga i lilla Stenungsund. Men som jag sagt tidigare, urvalet är ju inte så jättestort, ganska normalt snarare. Däremot så satsar dom stenhårt på prylar som dom tror på, typ kameran du köpt. Håkan har tydligen arbetat hårt för att få tag på dom sista exemplaren eftersom han tycker att den är så oerhört prisvärd. Har aldrig förstått mig på ex. Cyberphoto som stenhårt verkar gå in för att bara ha dom senaste modellerna hemma, så fort en modell gått ut så plockar dom bort dem ur sortimentet. Det ser i alla fall ut så på deras sida, om nån vet nåt annat så säg till.
I digitalkameravärlden så kanske det varit befogat till viss del men jag tycker att det ser ut som om utvecklingen vad det gäller bildkvalite inte rusar på lika snabbt nu som för några år sen (som jag ser det). Kameran du köpt kostade över det dubbla när den kom jämfört med vad du gett, måste ju vara vettigare & köpa den än nån nyutvecklad som inte ens verkar vara bättre. Har sett lite exempel på den nya lilla Olympus 4M kameran (glömt beteckningen), måste säga att megapixlar i all ära, speciellt imponerad var jag inte. Ändå ska den vara en av de bättre i sin storleksklass (den fysiska).
Larsa.