oshe
Aktiv medlem
Jag skulle gärna vilja veta mer om lite mer oldschool gluggar och liknande. T ex gluggar för M42 eller MD och hur det funkar. VIlka hus kan det användas till, vad skall man tänka på vid köp? Hur mycket är det värt att lägga på dessa gluggar? Vilket märke på hus jag använder spelar mig ingen roll men det blir ju något budgethus till om jag skall köpa. Manuell fokus är i alla fall något jag kommer få vänja mig vid ha jag förstått men det gör mig inte så mycket.
Måste finnas många som har erfarenhet utav sådana system eller? Finns det några guldkorn man skall leta efter? Gluggarna är ju oerhört prisvärda och jag har hört många som säger att en del gluggar är minst lika bra som dagens gluggar.
Jag har så klart huuuuuur många frågor som helst så är det någon som kan sprida lite ljus åt mig eller ge tips/tipsa om guider eller länka lite bra sidor i ämnet så vore jag tacksam!
Måste finnas många som har erfarenhet utav sådana system eller? Finns det några guldkorn man skall leta efter? Gluggarna är ju oerhört prisvärda och jag har hört många som säger att en del gluggar är minst lika bra som dagens gluggar.
Jag har så klart huuuuuur många frågor som helst så är det någon som kan sprida lite ljus åt mig eller ge tips/tipsa om guider eller länka lite bra sidor i ämnet så vore jag tacksam!