Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ojämn fördelning av röster..

Produkter
(logga in för att koppla)

Joakim A

Aktiv medlem
Varför får vissa så fruktansvärt många röster och vissa av oss får endast extremt få? :)

Tycker mina bilder är "neutrala" på den intresseväckande skalan.. (foto på barn brukar ge få röster, foto på natur brukar oftast ge många).

Vi som kanske behöver rösterna/kommentarerna bäst, hur ska vi göra? Kan man marknadsföra bilderna på bättre sätt än genom pooler?

// Jocke

Det är nog så "synd" att dem som är "kända" här eller av någon anledning har många bevakningar på sig får även många kommentarer.

Om man tittar på vilka sorts kommentarer som man får, blir det väldigt sällan konstruktiva kommentarer utan mera:
Snyggt, den här gillar jag etc...

Man skulle kanske starta en pool där man enbart få ge negativ kritik.

/ Marcus

Joakim, det bästa sättet att "marknadsföra" sig brukar vara att kommentera många bilder. Du har gett elva och fått fyra. Det betraktar jag som rätt god utdelning.

Brummelisa skrev:
Man skulle kanske starta en pool där man enbart få ge negativ kritik.
Det känns spontant som en helt lysande idé.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto