Annons

Odenlabb i Stockholm förstör era dior!

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag tror det börjar se ut såhär på många labb just nu. Mängden dia som kommer in har nog sjunkit drastiskt och det offras inte lika mycket blod, svett och tårar på att hålla maskinerna i lika bra skick som förut.

Fick hem en rulle från proffskopia (scandphoto q-mailer) ett par veckor sen och den var helt full av damm i emulsionen. Tom några stora tjocka hårstrån. Riktigt uselt mao.
Jag mailade, och fick inget svar öht.

Det är trist, jag har inte haft problem tidigare med dem, tvärtom.
Men nu vet man inte riktigt vad man ska göra.
Man betalar juh det högre priset för man förväntar sig att det är just sånthär som INTE händer på ett proffslabb.
Nu kan man lika gärna köpa fujipåsar o framkalla hos diabolaget. Billigt är det iallafall.

/Henri
 
Odenlab klipper mina diabilder på mitten och inte i mellan. De kopierar även negativ spegelvända. Det värsta av allt är att dom är otrevliga.
 
Bemötande av kritik

Hej Jesper,

Jag börjar med att beklaga det dåliga bemötande som du fick i vår butik. Detta är något som jag ser som väldigt allvarligt och definitivt kommer att utreda, vilket av våra labb använde du dig av? Vidare beklagar jag även det faktum att dina filmer är repade. För att kunna driva ärendet vidare och söka efter den felande länken behöver jag lite mer information av dig. Var det ramade eller oramade dior? Fick du dem scannade?

Odenlabs mål är att alltid leverera högkvalitativa produkter, om vi i detta fall har misslyckats denna gång ska jag ej svära oss fria utan jag kan bara beklaga att det har drabbat dig och hoppas att du återkommer till mig och därmed ger oss möjlighet att kompensera dig för det inträffade.

Återkom gärna direkt till mig på telefonnummer 08-.54 51 40 01 alternativt [email protected]

Med vänlig hälsning

Sandra Widén
Marknads- och Personalansvarig
Odenlab AB
 
Eftersom jag startade diskusionen så vill jag också avsluta den med följande inlägg.

Jag har nu varit i kontakt med Odenlab och fått det vänliga och proffsiga bemötande som jag så länge sökt. Odenlab kommer att felsöka och återkomma.

Är det fler som känner som jag så tycker jag att ni ska ta kontakt med Odenlab (Sandra) det ligger i båda parters intresse att rätta till detta problem.

Tack så här långt för alla synpunkter och kommentarer.

H
Jesper
 
Fint att du fick hygglig respons till slut. :)
Synd att man så ofta måste ta till stortrumman (FS i det här fallet) innan man får det. :(
(Om du prövar med vattentricket jag föreslog tidigare kan du väl hojta till om vilket resultat du fick? ;) )
Mvh
/Gitte
 
Odenlab kom i kontakt med detta ärendet då jag mailade dem , inte för att FS "skrämde igång dem".

Jag tror sådanna här ärenden går lättare att lösa om man istället för att skriva om det på FS, i första hand kontaktar bolaget via mail/brev och försöker skapa en dialog där. Om det inte sedan fungerar så man man ta till andra medel.

Men nu löste sig detta ärender och alla parter är nöjda.

Hej Hopp Galopp !!!
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.